Alla inlägg den 22 april 2009

Av Ängla - 22 april 2009 22:28

Sitter hemma mitt i smeten.. är så less på att allt står still just nu.
Skulle velat ha allt målat och tapeserat.. men man kan väl inte göra allt själv.. Idag har jag jobbat, Önskar jag och henrik kunde fixa den nya mobilen som jag vill ha. Sony Ericsson X1.


I helgen ska Henrik jobba sin första helg... men vi är ledig på fredag tillsammans!! då ska vi inte röra oss utanför lägenhetsdörren och bara ligga under täcket och ha ljus tänt och bara mysa. Henrik ligger och sover nu.. han snarkar så sjukt högt!!! det ska bli sååååå jävla skönt att få åka in på sjukhuset och få hjälp med hans snarkning. TÄNK när han inte snarkar mer.. gud vad jag kommer kunna sova skönt!! slippa oroa mig om han sluta andas eller om han ska snarka sönder sig själv :P eller mig... Näe, fy fan vad less jag är på hans snarkningar.


Imorgon ska jag vara barnvakt åt Vidar :) ska bli så mysigt! det var evigheter sen jag träffade honom känns det som.. han har ju blivit så himla stor :) så imorgon när jag vaknar ska jag sätta igång och gömma massa saker så han inte får tag i massa saker :) hahah han är så jävla snabb :)

Gud vad jag vill ha en bebis :) det skulle vara så mysigt! Henrik vill oxå ha en bebis :) men vi får väl se.. :) det kommer när det kommer.

 Imorgon skulle jag oxå behöva ringa till swedbank och ordna lite saker. Fixa id hos polisen skulle jag oxå behöva göra, kan ju vara en bra sak att ha nu när man bytt namn :P



Snart ska min kompis Carolina få en bebis! :) är så sjukt nyfiken vad det blir för något sött :) jag hoppas verkligen allt går bra för henne! det kan ju komma närsomhelst nu.. hon har väl cirka 14 dagar kvar innan bf.

Min syster i sthlm ska ju snart oxå ha en bebis! jag är nästan 100000 % säker på att det är en flicka! :) känns verkligen som det. Hennes bf är den 20:e Maj om jag inte tror fel.. mitten av Maj iaf. så det ska bli spännande :) då blir det hennes andra barn. Då blir jag moster för 4:e gången. :) super gulligt! GUD vad jag längtar tills jag själv blir mamma, gud vad konstigt det kommer kännas att ha en liten egen. :)


Näe, nu ska jag ta och kolla klart på tv:n och sedan börja göra mig kvällsklar.

Skriver imorgon efter jag varit barnvakt åt Vidar.





xoxo

Presentation


Hej, Ängla heter jag och är en jätte glad och sprallig tjej! I min blogg kommer jag skriva vad som händer i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards