Alla inlägg den 17 april 2009

Av Ängla - 17 april 2009 12:45

Ligger hemma i sängen och mår dåligt.. har så sjukt ont i benen och i huvudet så jag vill gå under. Henrik är på jobbet. Han kommer väl hem kring 5. Funderar stort på om vi ska ta och gå på bio ikväll. Får väl se vad som händer och sker :)

Älsklingen satte in löshår i mitt hår igår.. det blev kanon fint :) så nöjd! lite ovan med att ha såhär långt hår bara.. så när jag ska sova så är det obekvämt som fan :P Snart ska jag ta och palla mig upp ur sängen och börja göra mig klar. tänkte gå bort till pappas affär och se vad som finns att köpa! funderar på att köpa ett par nya skor :) eller om jag kanske köper någon lampa. I helgen ska henriks mamma och styvpappa komma upp ifrån sthlm.. inget jag längtar efter.. då måste jag städa och det vet jag inte om jag kommer orka.


Näe, nu ska jag ta väl ta mig i kragen och göra någon nytta.



xoxo

Presentation


Hej, Ängla heter jag och är en jätte glad och sprallig tjej! I min blogg kommer jag skriva vad som händer i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards