Alla inlägg under september 2009

Av Ängla - 16 september 2009 09:35

Igår körde jag,josefine och Henrik första lastet till nya lägenheten :) så himla glad!! :)
Är ganska irriterad dock.. killen som hade lägenheten innan har ju gjort så jävla mycket fusk jobb så det är inte änns roligt! såna jävla fjantiga fusk som typ säger att det är ett splitter nytt kylskåp inbyggt.. men så är det bara ett skåp men ett gamlat jävla kylskåp i? varför gör man något sånt? jag och henrik tänkte ju iof inte på änns att titta.. för köket ska ju vara splitter nytt.. inte använt. Så då trodde jag att det skulle vara ett nytt kylskåp/frys.
får väl titta på typ blocket eller nått om det finns någon billigt kylskåp/frys som är större än det som står där nu.. det är helt sinnessjukt. usch så irriterad jag är :P.


Idag vaknade jag vid 7.. skjutsade henrik på jobbet och nu har jag suttit här vid datorn och läst massa bloggar sen jag kom hem. Orkade inte gå och lägga mig igen.. funderar om jag ska ringa jossan och höra med henne när hon ska ta och komma och hämta mig så vi kan köra lite grejer till :) Sen efter det så ska väl jossan på arbetsinterjuv och sen upp till kramfors. det blir tråkigt :( hennes kille bor där.


Henrik slutar klockan 4a idag så jag lär väl åka och hämta han sen.. Undra vad vi ska ta och äta idag? Är så himla hungrig men det som är så jävla irriterande är att henrik har bankomatkortet och alla pengar.. så jag kan inte handla någon frukost. Är så jävla hungrig, håller på att bli tokig. har verkligen INGENTING hemma heller.. vi tänkte inte handla så himla mycket nu när vi ska flytta så det blir så lite som möjligt att flytta bort till den nya lägenheten.


Näe, nu ska jag och ta och skicka sms till jossan och höra om hon är vaken :) se när vi tar och träffas. hon har ju som sagt jobbinterjuv vid 3. Skulle vara bra om vi kunde svänga förbi henriks jobb och typ hämta kortet eller pengarna.. så jossan kan få en slant för bensinen och ja kan få köpa någon mat :) . nam nam.



ängla. 

Av Ängla - 12 september 2009 20:10

Var ute och klickade omkring på massa hemsidor så ramlade jag in på gratismode.se.

På den sidan ska man bli medlem och börja samla massa poäng på enkla saker som att klicka in på en hemsida och kanske göra en undersökning? sånt som inte tar mer än 2 minuter? vad man kan vinna? joo, man kan vinna massa modevaror och tillomed modeprylar! hur bra är inte det?? jag blev medlem och har nu på bara en halvtimme samlat 70 poäng!!



så komigen!! klicka in och kolla in hemsidan ni med :) värt det!


http://www.gratismode.se/?c=69180

Av Ängla - 12 september 2009 16:53

Hej!

nu har jag precis kommit hem ifrån jobbet.

ska väl sätta igång och börja packa massa ikea lådor.

jag och älskligen ska ju börja flytta på tisdag, ska bli så jävla roligt och skönt!

komma bort ifrån denna lilla etta.


Ingen som har lust och köpa våran 1:a mitt i sörberge?

i stort sett totalrenoverad. det enda som ska göras är väl sätta dit lister i hall och vardagsrum.

Sen ska badrumsskåpet bytas. Jätte billig hyra! Vi tänkte att vi skulle sälja den för 40.000 men det finns en viss prutmån.  Skulle vara super skönt och få lägenheten såld känns så surt att vi inte fick hyra ut den...dumma ordförande. Känns lite jobbigt och stå och betala dubbla hyror, så nu vill vi bara att den ska bort. Det finns inga bilder men det går alltid att komma och titta på den :)


Lägenheten vi har köpt nu är så jäävla snygg! ska sätta in en bild på köket :) vi flyttar från en lägenhet som vi nu

har renoverat, till en lägenhet som också behöver renoveras lite.

Förhoppningsvis så ska vi väl börja renovera innan jul... men nu när vi väl flyttar in så kommer vi vara så fattiga :P

Håller ju på att planera bröllopet med.. så det är ju inte heller billigt. Vi får helt enkelt ta allt som det kommer :) 


Nu blir det packning i stora mängder.. trodde inte att det var såhär mycket att packa i denna lilla etta. Har redan använt upp 20 kartonger!!!!! :O helt sjukt.



ängla.

Presentation


Hej, Ängla heter jag och är en jätte glad och sprallig tjej! I min blogg kommer jag skriva vad som händer i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards