Alla inlägg under mars 2009

-

Av Ängla - 27 mars 2009 15:24

nu har älsklingen kommit hem ifrån umeå! :) så glad att han är hemma igen.. skönt och slippa vara hemma själv. imorgon ska jag och älsklingen gå på bio :) " en shopppaholics bekännelse" :) tror den kan vara rätt bra!

Funderar om jag ska ta och beställa mitt löshår så syrran får sätta in det på mig.. skulle vara skönt att få håret fint igen. hatar håret så som det är nu.. går inte att göra ett jävla skit med det.. det är för långt för att göra frisyrerna som jag hade förut.. och för kort för att sätta upp. suger.

ikväll ska jag och henrik bara mysa och ta hand om varann.. :) ska bli mysigt. njae... nu börjar klockan närma sig 4:a. ska nog ta och göra mig klar så jag kan gå på affärn.



xoxo

Av Ängla - 25 mars 2009 19:48

Sitter hemma och tråkar.

Min älskade Henrik är uppe i umeå på kurs.

I måndags var jag och piercade mig igen.

Det blev sjukt snyggt :) Trodde det skulle göra mycket ondare! men glad blev jag att det inte gör ont att tvätta och göra rent där :)

Idag har jag inte gjort ett skit.. sov till typ 11 och började sedan städa. Kunde inte somna om fast jag egentligen ville sova bort hela dagen.. så min älskling kommer hem snart. Känns så jävla tråkigt att sitta här hemma helt själv och glo på tv och dricka cola.

Imorgon ska jag nog ta och grunda sängen och såga lite lister kanske.. gaah är så jävla uttråkad!!!! hittar inte min kamera heller.. skulle vilja ladda in bilderna som jag och älsklingen knäppte på våra ringar och bilderna på hotellrummet. :) gud vad vi hade mysigt!! skulle vilja ta in på hotell en hel helg och bara mysa och ta hand om varann.. skita i hur det ser ut här hemma. Näee, nu börjar Roomservice så jag ska väl glo på det :)




xoxo

Av Ängla - 20 mars 2009 16:21

Jag har precis ringt och bokat tid till en piercing!! :D sjukt nervös!


idag ska vi snickra klart sängen :) och tvätta.. inge sugen på det. Till mat idag blir det lasagne :) ska ta och bjuda tomas på mat... :) han ska ta och hjälpa oss med att lyfta sängen :) se om den fastnar i väggen ;)



Njae, nu ska ja ta och fixa tvätten och ta och läsa lite om piercingen ;) hihi längtar som ett djur :D





xoxo

Av Ängla - 18 mars 2009 22:20

jobbat idag... ska snart sova.. imorgon ska man upp relativt tidigt och åka och handla virke :) så imorgon blir det verkligen av.. så jävla roligt!! :)

Ska bli så jävla skönt att sätta igång och börja bygga. I helgen kommer henriks mamma och hennes man upp hit.


Idag tog vi bort katterna med... vi bokade tid hos vetrinären så fixade dom det. det var ju otroligt billigt.. NOT!!!! fucking jävla 650 spänn styck på katterna! men det är skönt att det är över.


Njae, har inte så mycket intressant att skriva idag. är helt slut i huvve ^^ haha. men annars är det kanon . åt revbensspjäll idag till middag :O hur gott var inte det då? :D joo det var super gott ;)  näee, nu ska ja ta och städa klart och sen sova. ska väl upp vid typ halv 9.




xoxo

Av Ängla - 17 mars 2009 12:56

Gaah skönt det är att vara ledig.. :) kan ju iof vara väldigt lång tråkigt i längden. :P men idag var det väldigt skönt! :) imorgon jobbar jag kväll.. inte direkt sugen på de :P ååhhh idag ska ja ta och åka in till ikea :) se om jag kanske kan fixa skjuts så vi kan handla virke? vore ju riktigt roligt.. :) eller vad säger ni ? :) får komma igång och bygga sängen! är så jävla redo och sugen på att börja!!! :D vill nu nu nu ;D  undra om man kanske ska ringa till pappa och höra om han vill hjälpa till :)  näee..nu börjar klockan ticka lite för fort. måste börja göra mig klar...



xoxo

Av Ängla - 13 mars 2009 21:02

Imorgon så ska jag och älsklingen ta in på hotell och mysa i stöora mängder! ska bli så skönt att komma ifrån stöket till lägenhet som vi bor i just nu...

fick Henriks soffa såld idag! sååå skönt!


Nyss färgat håret igen :) så jag är fin fin i håret imorgon :) köpte en ny klänning idag! så himla fin! tänkte sätta mig och måla naglarna snart.Måste bara hitta den där j*vla nagellacket... den är ju borta :( måste packa och hitta skor som jag ska ha.. mycket som ska göras innan man kan slå igen dom blå. Måste även städa den här jäkla lägenheten..kommer inte orka det när vi kommer hem. så då är det likabra att sätta igång och göra det.


Orka inte skriva mer nu ikväll.. skriver när jag kommit hem igen! :)




xoxo

Av Ängla - 13 mars 2009 06:12

väntar på bussen nu... så jävla trött..  åka och jobba.. vill inte vill inte vill inte vill inte vill inte.... ska gå ut till bussen nu... om en minut.



skriver mer sen.. orkar fan inte jobba idag. fel och bara ligga och sova i sängen med min älskling!? :(



xoxo

Av Ängla - 12 mars 2009 19:04

Idag har jag och älsklingen hämtat fåtöljen.. den gick precis in i pappas bil :P haha.

När pappa var hemma så såg han spjälsängen.. vilket jag tyckte var lite roligt :P trodde han skulle skälla på mig.. men han sa typ bara " om du vill ha barn så är det ju bra" :P så det är ju jätte bra!! längtar tills jag och älsklingen får barn :)


Hahahah henrik är så klantig :) på söndag fyller min syster år :) så vi skulle upp till henne.. men tydligen så kunde vi inte åka upp dit på söndag för han skulle överraska mig med nått mysigt.. förlovningen förmodligen :P?  smartis henrik :P


Imorgon jobbar jag.. ingen lust alls. Just nu är henrik borta hos Tomas.. han skulle typ fixa nått tills på söndag. förmodligen boka spa ? :P men min älskling försöker ju iaf :) han kan ju verkligen inte ljuga.. så att.




Näee.. nu ska jag ta och städa lite och sätta mig i min UNDERBARA fåtölj!! :D sen ska jag och henrik ner till källarn och fixa soffan som vi har fått såld :)



xoxo

Presentation


Hej, Ängla heter jag och är en jätte glad och sprallig tjej! I min blogg kommer jag skriva vad som händer i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards