Alla inlägg under maj 2009

Av Ängla - 8 maj 2009 13:42

Tänkte börja med att berätta att min kompis har fått en bebis nu!

en STOR kille på 4900 g och 53 lång! allt gick jätte bra och dom mår bra!

Han kom ut med akutsnitt 01.04 igår natt, han ska heta Zion :).

Gud vad jag vill ha en bebis..

Igår gick mina brillor sönder..så till veckan ska jag till opitikern. se vad som händer.. jag har verkligen inte råd den här månaden och köpa ett par nya jävla brillor.. dom är ju inge billig direkt.


Idag kommer inte ett skit hända... enda lediga dagen på hela veckan.. så idag ska jag enbart slappa, äta gott och bara ta det lugnt. kul det känns att jobba helgen.. not. skulle vilja vara hemma med henrik. men men.. det går väl! det är ju pengar iaf :)

Iförrgår var jag och hämtade ut mina kläder :D och ett smycke! dom var super fina :) ska se om jag lägger upp en bild på allt senare! :)


näe, nu ska jag ta och sätta på lite music (lady gaga love game) och börja sminka mig och göra mig snygg innan henrik kommer hem :) <3





xoxo ängla

Av Ängla - 4 maj 2009 06:56

Sitter och väntar på att gå ut på bussen... så hiiimla drygt!

Hoppas jag får mina saker som jag beställt idag!

Mår inge vidare idag.. har ont i magen och mår illa. :(

Börjar 8a idag och slutar klockan 1, det är skönt att jag inte jobbar så länge.

Undra om jag måste fylla på busskortet idag?

Näe, jag får väl se vad jag och älsklingen hittar på idag. blir nog städning! :/


Näe, nu ska jag ta och ta en alvedon för magen och klä på mig och gå ut till bussen och åka och jobba.......



xoxo ängla

Av Ängla - 2 maj 2009 21:54

Jag ligger här i min underbara fåtölj och njuter om att det bara är lördag. Henrik  och Tomas spelar tvspel.. jag sitter här och läser på andra bloggar!

Både idag och igår så har jag, Henrik och Tomas varit nere vid älven och grillat massa olika goda grejer! hur mysigt som helst har det varit.. Synd att man fått 4 stycken myggbett.. det hade inte räckt med 1?

igår beställde jag massa nya grejer till mig själv och till lägenheten :) ni kanske får se när jag fått dom :) hur nöjd som helst.

Funderar ärligt på om jag ska skaffa en ny blogg? inte så jävla nöjd med den här bloggsidan.. den är ju hur enkel som helst att använda inge fel så.. men jag vet inte.. nått som jag inte kan sätta finger på är fel :P eller så inbillar jag mig bara... jag får se hur det blir med det där. :)


Näe, nu ska jag fortsätta med det jag höll på med..förlåt att jag är så jävla dålig på att uppdatera.




xoxo ängla

Presentation


Hej, Ängla heter jag och är en jätte glad och sprallig tjej! I min blogg kommer jag skriva vad som händer i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards