Direktlänk till inlägg 12 september 2009

090912

Av Ängla - 12 september 2009 16:53

Hej!

nu har jag precis kommit hem ifrån jobbet.

ska väl sätta igång och börja packa massa ikea lådor.

jag och älskligen ska ju börja flytta på tisdag, ska bli så jävla roligt och skönt!

komma bort ifrån denna lilla etta.


Ingen som har lust och köpa våran 1:a mitt i sörberge?

i stort sett totalrenoverad. det enda som ska göras är väl sätta dit lister i hall och vardagsrum.

Sen ska badrumsskåpet bytas. Jätte billig hyra! Vi tänkte att vi skulle sälja den för 40.000 men det finns en viss prutmån.  Skulle vara super skönt och få lägenheten såld känns så surt att vi inte fick hyra ut den...dumma ordförande. Känns lite jobbigt och stå och betala dubbla hyror, så nu vill vi bara att den ska bort. Det finns inga bilder men det går alltid att komma och titta på den :)


Lägenheten vi har köpt nu är så jäävla snygg! ska sätta in en bild på köket :) vi flyttar från en lägenhet som vi nu

har renoverat, till en lägenhet som också behöver renoveras lite.

Förhoppningsvis så ska vi väl börja renovera innan jul... men nu när vi väl flyttar in så kommer vi vara så fattiga :P

Håller ju på att planera bröllopet med.. så det är ju inte heller billigt. Vi får helt enkelt ta allt som det kommer :) 


Nu blir det packning i stora mängder.. trodde inte att det var såhär mycket att packa i denna lilla etta. Har redan använt upp 20 kartonger!!!!! :O helt sjukt.



ängla.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ängla - 9 juni 2012 21:11

Tänkte väl såhär 3½ år senare titta in på min super gamla blogg och säga om det är några som fortfarande tittar in på den här sidan så kan ni nu istället följa mig och mitt nya liv med barn och fru på anglaa.blogg.se istället.     Hoppas vi hör...

Av Ängla - 2 januari 2010 03:39

Sitter vaken och tänker på år 2009. Vilket underbart år det var egentligen :) så himla mycket bra grejer som hände. - jag och henrik förlovade oss 15 mars. - victoria fick en till liten bebis - jag fyllde 20 !! :D - jens och katharina blev ...

Av Ängla - 1 november 2009 14:31


  Provade lite olika sminkningar idag :) är hemma och är sjuk och har galet tråkigt..  Fan, redan November...helt sjukt vad månaderna går fort! :P snart är det jul :D guuud vad roligt :D   ...

Av Ängla - 23 oktober 2009 23:45

idag jobbade jag till halv 8 sen gick jag över till media markt och kolla vad dom hade för erbjudande på tvättmaskiner, jag och älskligen ska ju köpa en ny! :) hittade en jätte snygg och billig samsung :) så det lär nog bli den! verkar vara riktigt b...

Av Ängla - 16 september 2009 09:35

Igår körde jag,josefine och Henrik första lastet till nya lägenheten :) så himla glad!! :) Är ganska irriterad dock.. killen som hade lägenheten innan har ju gjort så jävla mycket fusk jobb så det är inte änns roligt! såna jävla fjantiga fusk som typ...

Presentation


Hej, Ängla heter jag och är en jätte glad och sprallig tjej! I min blogg kommer jag skriva vad som händer i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards