Alla inlägg under oktober 2009

Av Ängla - 23 oktober 2009 23:45

idag jobbade jag till halv 8 sen gick jag över till media markt och kolla vad dom hade för erbjudande på tvättmaskiner, jag och älskligen ska ju köpa en ny! :) hittade en jätte snygg och billig samsung :) så det lär nog bli den! verkar vara riktigt bra.. är ju inte så jävla på med märken som man inte känner till. Man vill ju veta om dom håller eller om det bara är skit. Så det lär ju bli en Samsung eller en Electrolux. Är otroligt sugen på att köpa en ROSA handdamsugare av electrolux :) men dom har ju bara en dammsugartid på 20 minuter och sen måste man ladda den igen? hur bra är det då? hinner ju inte änns dammsuga ena trappen så måste man ladda den i 2 timmar? eller är det jag som har missförstått skylten?  någon som vet något om just denna dammsugare?


näe, nu ska jag ta och kolla runt lite på blocket! :) se om jag hittat något mysigt!


Jag och henrik ska ha halloween party tror ja.. vi får väl se... se hur många som kommer :) ?




ängla.

Presentation


Hej, Ängla heter jag och är en jätte glad och sprallig tjej! I min blogg kommer jag skriva vad som händer i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards