Direktlänk till inlägg 12 september 2009

Hittat en skit bra sida!

Av Ängla - 12 september 2009 20:10

Var ute och klickade omkring på massa hemsidor så ramlade jag in på gratismode.se.

På den sidan ska man bli medlem och börja samla massa poäng på enkla saker som att klicka in på en hemsida och kanske göra en undersökning? sånt som inte tar mer än 2 minuter? vad man kan vinna? joo, man kan vinna massa modevaror och tillomed modeprylar! hur bra är inte det?? jag blev medlem och har nu på bara en halvtimme samlat 70 poäng!!



så komigen!! klicka in och kolla in hemsidan ni med :) värt det!


http://www.gratismode.se/?c=69180

 
 
Patricia Lindh

Patricia Lindh

12 september 2009 21:30

Men taack så jätte mycket för kommentaren! ;D ja jag vet, min baby. Killen kunde inte ett ord på engelska, och kroppsrita den på 5 min, blev TOKNÖJD! :)

Detsamma, och lycka till för er!! :)

http://mammasangel.blogg.se

 
Ellen

Ellen

14 september 2009 10:10

Hej!

Ja det är bra lustigt....när man är som mest nere...o känner sig så ensam o övergiven...så startar man en blogg för att få ut det negativa...

O då visar det sig att det finns människor där ute som har varit med om samma/liknade saker som en själv....men innan dess så trodde man att man var ensam i hela världen...

Ja beklagar bortgången av din mamma...ja förstår att det måste ha varit en otroligt jobbig tid då du fick ta hand om henne...men det måste även ha varit en "befrielse" den dagen hon vandrade vidare...om det ändå kanske inte fanns nåt annat att göra...(hoppas att du förstår vad ja menar nu)

Det är synd att din pappa inte kan hantera sorgen...o att dina syskon inte inser att ni behöver varandra...men ja hoppas verkligen att din pappa "kommer över sorgen" o att han inser att spriten löser inga problem o att det finns människor som behöver honom...

Min mamma gick ju bort 7 aug 2006...men än idag så sörjer man...inte varje dag..eller varje vecka..men då o då blir man påmind o då kommer tårarna....

Ja försöker ställa upp för min pappa så mycket ja kan...men det är inte lätt alla ggr...kan ju inte åka 17 mil (tur o retur) var o varannan dag...ja har ju trots allt ett eget liv...

Men ja är glad att pappa ändå öppnar sig för mig..att han har nån han kan prata med....men det gör ont många ggr att höra hur min lillebror beter sig osv...

O mina andra syskon....de har INGEN ANING om vad pappa går igenom...hur han känner det...hur han har det...o de bor ändå 5 minuters bilväg ifrån honom....båda två...

De ringer inte ens...bara för att säga hej....de kommer inte när han fyller år...heller inte när min lillebror fyller år...

De kommer inte på fars dag eller ens ringer då heller...

Likaså skulle de kunna ringa honom o fråga om de skulle åka till minneslunden där mamma ligger...eftersom min pappa har inget körkort så måste han åka buss...men inte ens det kan de göra....

Ja hoppas att tids nog kanske det sker nån förändring...
men inners inne så tror ja att vi kommer splittras....o inte ha nån kontakt alls.....

Min pappa känner ju knappt sina barnbarn..o de vet ju knappt vem pappa är..att han är deras morfar/farfar...det är bara min dotter som verkligen vet vem han är...

Men nog om mig....ja hoppas verkligen att din liv ordnar upp sig....o att din pappa tar sig i kragen o kämpar med sitt liv...

Livet kan inte bli så jävligt att det är värt att ta sitt liv för...

Ja önskar oss både lycka till....att vi nån gång ska få tillbaka våra "gamla" liv...visst kan det inte bli som det en gång var...men det kan blir mycket bättre än vad det är just nu...

O visst blir det "lättare" med tiden till en viss del...men helt bra kommer det aldrig att bli...

Som en präst sa en gång:

"Tiden läker inte alla sår....men tiden får såren att blöda mindre"..

O det tror ja mer på...man måste få sörja...den tid det tar..oavsett om det tar 6 månader eller hela livet...

Man har ju förlorat en viktig person...en del av ens liv...o det glömmer man inte bort hur som helst...den delen kommer alltid att vara "skadad"....

Men ja tackar så mycket att du skrev...att du visste o kände med mig...det värmer att veta att man är inte ensam även om man många ggr känner så....

Tack!!!

Många kramar Ellen

O grattis till giftemålet....ja gifte mig för 2 år sen...o det fick en o tänka på annat...för stunden i alla fall...en lycklig dag i mitt liv...det enda som ja önskade var att mamma hade fått varit med...

Men tyvärr så gick hon bort året innan men hon visste att vi skulle gifta oss o hon var glad för våran skull....o hon fanns med oss...i våra hjärtan...

Ja höll ett tal på mitt eget bröllop där vi höll en tyst minut för henne...det var en laddad minut men ja kände att ja var tvugen....

Ett sätt att bearbeta sorgen på....hur mycket man än önskar så får man inte tillbaka dem man har förlorat..även om det känns det tungt o otroligt ensamt många ggr...så får man inte tillbaka dem....

All lycka till dig o din familj....kämpa på...det ska ja göra....

Kramar Ellen



http://jagochlivet.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ängla - 9 juni 2012 21:11

Tänkte väl såhär 3½ år senare titta in på min super gamla blogg och säga om det är några som fortfarande tittar in på den här sidan så kan ni nu istället följa mig och mitt nya liv med barn och fru på anglaa.blogg.se istället.     Hoppas vi hör...

Av Ängla - 2 januari 2010 03:39

Sitter vaken och tänker på år 2009. Vilket underbart år det var egentligen :) så himla mycket bra grejer som hände. - jag och henrik förlovade oss 15 mars. - victoria fick en till liten bebis - jag fyllde 20 !! :D - jens och katharina blev ...

Av Ängla - 1 november 2009 14:31


  Provade lite olika sminkningar idag :) är hemma och är sjuk och har galet tråkigt..  Fan, redan November...helt sjukt vad månaderna går fort! :P snart är det jul :D guuud vad roligt :D   ...

Av Ängla - 23 oktober 2009 23:45

idag jobbade jag till halv 8 sen gick jag över till media markt och kolla vad dom hade för erbjudande på tvättmaskiner, jag och älskligen ska ju köpa en ny! :) hittade en jätte snygg och billig samsung :) så det lär nog bli den! verkar vara riktigt b...

Av Ängla - 16 september 2009 09:35

Igår körde jag,josefine och Henrik första lastet till nya lägenheten :) så himla glad!! :) Är ganska irriterad dock.. killen som hade lägenheten innan har ju gjort så jävla mycket fusk jobb så det är inte änns roligt! såna jävla fjantiga fusk som typ...

Presentation


Hej, Ängla heter jag och är en jätte glad och sprallig tjej! I min blogg kommer jag skriva vad som händer i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards