Direktlänk till inlägg 6 mars 2009

Äntligen fredag

Av Ängla - 6 mars 2009 22:29

Hemma och sitter just nu och mosar i mig cheeseballz :) idag har jag jobbat och är HELT slut.. köpte en ny tröja idag!! glad är jag. :) imorgon så ska jag och älsklingen åka in till birsta och köpa massa möbler, det ska bli sååååå roligt!!!

 Nästa helg ska vi inhandla virke och sånt till vår säng som vi ska bygga! :) det kommer bli såå jävla snyggt när det är klart! kommer nog ta hela helgen att fixa och dona.  Den här helgen ska vi fixa i min gamla lägenhet och sätta ut våra gamla soffor på blocket! vet inte alls hur mycket man ska ta för dom.. dom är ju inte ful överhuvudtaget. det är en brun divan soffa i tyg, lite noppig vid fötterna för att våra kattjävlar har vässat klorna på den. sen har vi en 3 sits soffa i svart skinn som oxå har lite repor i sig. Den bruna soffan kostade 14.500 ;- som ny.. men jag inte alls vad man ska sälja den för nu. vi har ju inte haft den mer än 8 månader. sen den kvarta skinn soffan köpte vi för 8000 ;- och den har vi haft ett bra jävla tag.. sen den tror ja inte att vi får många kronor för. men det förväntar jag mig inte heller.

näee, nu ska jag ta och duscha sen ska jag lägga mig och sova för jag är så satans trött. upp tidigt imorgon och handla :) mys pys!



dagens outfit:

svart stor tjocktröja

mörka jeans med mudd nertill

svart pannband

nitbälte 


 

xoxo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ängla - 9 juni 2012 21:11

Tänkte väl såhär 3½ år senare titta in på min super gamla blogg och säga om det är några som fortfarande tittar in på den här sidan så kan ni nu istället följa mig och mitt nya liv med barn och fru på anglaa.blogg.se istället.     Hoppas vi hör...

Av Ängla - 2 januari 2010 03:39

Sitter vaken och tänker på år 2009. Vilket underbart år det var egentligen :) så himla mycket bra grejer som hände. - jag och henrik förlovade oss 15 mars. - victoria fick en till liten bebis - jag fyllde 20 !! :D - jens och katharina blev ...

Av Ängla - 1 november 2009 14:31


  Provade lite olika sminkningar idag :) är hemma och är sjuk och har galet tråkigt..  Fan, redan November...helt sjukt vad månaderna går fort! :P snart är det jul :D guuud vad roligt :D   ...

Av Ängla - 23 oktober 2009 23:45

idag jobbade jag till halv 8 sen gick jag över till media markt och kolla vad dom hade för erbjudande på tvättmaskiner, jag och älskligen ska ju köpa en ny! :) hittade en jätte snygg och billig samsung :) så det lär nog bli den! verkar vara riktigt b...

Av Ängla - 16 september 2009 09:35

Igår körde jag,josefine och Henrik första lastet till nya lägenheten :) så himla glad!! :) Är ganska irriterad dock.. killen som hade lägenheten innan har ju gjort så jävla mycket fusk jobb så det är inte änns roligt! såna jävla fjantiga fusk som typ...

Presentation


Hej, Ängla heter jag och är en jätte glad och sprallig tjej! I min blogg kommer jag skriva vad som händer i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards